Протягом 14 днів Ви можете повернути будь-який придбаний у нас товар, якщо він не виправдав ваших очікувань. Це стосується всіх категорій товару.

Обміну або поверненню підлягають тільки товари, які не були в експлуатації, належної якості і без механічних пошкоджень.

Товари належної якості це товари, які:

  • не були в експлуатації;
  • без механічних пошкоджень;
  • мають упаковку і всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, товарний чек);

Споживач має право відмовитись від товару (у тому числі і належної якості) у будь-який час до його передачі, а після передачі – протягом 14 днів. У разі відмови від товару поверненню підлягає сплачена сума, за винятком витрат на доставку товару (відповідно до закону «Про захист прав споживачів»).

Повернення коштів чи обмін товару відбувається:

  • у Києві за фактом на погоджену дату, час і місце з представником магазину
  • до 7-9 днів*, якщо замовлення було оформлене з доставкою по Україні (з урахуванням термінів пересилки товару у дві сторони)

*при поверненні товару терміни можуть бути набагато меншими (до 3 днів)

Процес обміну/повернення:

При поверненні –

  1. Покупець відправляє товар власним коштом на адресу, яку вкаже менеджер під час обробки заявки про повернення.
  2. Продавець (представник магазину) оцінює цілісність товару та наявність усієї комплектації як виробу, так і документів (описано вище)
  3. Якщо всі правила дотримані – Покупець отримує повернення коштів у зручний спосіб, якщо ні – Покупцеві буде відмовлено у поверненні коштів

При обміні –

  1. Покупець відправляє товар власним коштом на адресу, яку вкаже менеджер під час обробки заявки про повернення
  2. У разі обміну (якщо дотримано всіх правил та товар є в наявності) – Покупець отримує новий товар
  3. Якщо товар зламався після установки або був у використанні – Продавець (представник магазину) повинен відправити його на експертизу; Якщо дефекти усунути неможливо через заводський брак – пропонується на вибір альтернативний варіант або привозиться, якщо це можливо, аналогічна нова модель на заміну; Якщо пошкодження/поломка були пов’язані з неправильною експлуатацією або встановленням – діятимуть умови гарантії і сервісний центр усуне (якщо це можливо) причину поломки

-Якщо покупець не повідомив інтернет-магазин про повернення товару, та не сплатив його доставку до нас, сума витрат буде відрахована від вартості замовленого товару.

Увага:
Уважно перевіряйте товар на наявність дефектів при отриманні. Після того як Ви отримали товар, претензії щодо дефектів не приймаються.
Повернення товару по Україні здійснюється за рахунок клієнта.

Забороняється:
– обклеювати коробку скотчем та ін. клейкою стрічкою
– класти в коробку мокрий товар

Для повернення або обміну товару належної чи неналежної якості Вам потрібно звернутися за номером (093) 35 40 203 для консультації з менеджером, який допоможе вирішити Вашу проблему без звернення до сертифікованого гарантійного сервісу.